Remove this ad
First  Prev  1  2  3  Next  Last
best anime to fall sleep to?
587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
17 / F / SAN JOSE
Offline
Posted 11/14/12
Shugo Charra
Posted 11/14/12
i wouldn't want to fall asleep to anime!
7458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 11/14/12

imao1 wrote:


MagicalGirlMyaako wrote:

Clannad season one.


You mean falling asleep because season one was so boring?


Nice try.

Anyway, I chose season one because it has a special sentimental value to me.
Posted 11/14/12

MagicalGirlMyaako wrote:


imao1 wrote:


MagicalGirlMyaako wrote:

Clannad season one.


You mean falling asleep because season one was so boring?


Nice try.

Anyway, I chose season one because it has a special sentimental value to me.


What do you mean "Nice try."? I was being serouis I skipped season one since it was sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo boring. I watched a few epsidoes only one or 2 episodes were depressing WHICH I WAS WATCHING IT JUST FOR THAT.
When Nagisa got sick at the end of it.
The shit hits the fan in season 2, season one is pretty much happy school life(kind of)
7458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 11/14/12

imao1 wrote:


MagicalGirlMyaako wrote:


imao1 wrote:


MagicalGirlMyaako wrote:

Clannad season one.


You mean falling asleep because season one was so boring?


Nice try.

Anyway, I chose season one because it has a special sentimental value to me.


What do you mean "Nice try."? I was being serouis I skipped season one since it was sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo boring. I watched a few epsidoes only one or 2 episodes were depressing WHICH I WAS WATCHING IT JUST FOR THAT.
When Nagisa got sick at the end of it.
The shit hits the fan in season 2, season one is pretty much happy school life(kind of)


"Nice try" in that you attempted to presume that I took an action due to some predisposition relating to my enjoyment of the series.
But your presumption relating to myself was inaccurate, because I happened to enjoy season one.

It was a valiant attempt though, fine sir. To be sure.

Posted 11/14/12

MagicalGirlMyaako wrote:


imao1 wrote:


MagicalGirlMyaako wrote:


imao1 wrote:


MagicalGirlMyaako wrote:

Clannad season one.


You mean falling asleep because season one was so boring?


Nice try.

Anyway, I chose season one because it has a special sentimental value to me.


What do you mean "Nice try."? I was being serouis I skipped season one since it was sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo boring. I watched a few epsidoes only one or 2 episodes were depressing WHICH I WAS WATCHING IT JUST FOR THAT.
When Nagisa got sick at the end of it.
The shit hits the fan in season 2, season one is pretty much happy school life(kind of)


"Nice try" in that you attempted to presume that I took an action due to some predisposition relating to my enjoyment of the series.
But your presumption relating to myself was inaccurate, because I happened to enjoy season one.

It was a valiant attempt though, fine sir. To be sure.

Lol, what the hell are you talking about?

ispy12 
31551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / Canada
Offline
Posted 11/14/12
I used to watch natsume book of friend before going to bed, I thought it was pretty relaxing
Posted 11/14/12
Damn...when I seen this question the first anime that came to mind was mush-shi.
I went to sleep after watching an episode and had the weirdest dream ever
530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Kitty-kat-world :3
Offline
Posted 11/15/12
Clannad, or yeah.. Mushishi.
60751 cr points
Send Message: Send PM GB Post
38 / M / Where the heart is
Offline
Posted 11/15/12
Hell, i spend time after work watching anime kinda late (for me) and I usually fall asleep watching any anime.
12375 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M
Offline
Posted 11/15/12
Mushi-Shi or Strike Witches
9099 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Not Important
Offline
Posted 11/15/12
i got to go with Mushi-Shi and welcome to NHK.
Posted 11/15/12
Lol, silly, why would I fall asleep during an anime?
However, if your talking about what anime soundtrack I'd fall asleep to, it'd probably be Clannad, Fruits Basket, and Devil May Cry's ending.
64587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / This Dying World
Offline
Posted 11/15/12
Hyouka just because it was the newest anime that I have fallen asleep to.

Haters gonna hate people for having an opinion right?
RplusV 
13273 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / seattle
Offline
Posted 11/15/12
clannad(only S1, i dont want to CRY myself to sleep, lol)
fruits basket
haruhi
and lucky star! definately lucky star!
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.